CÉGES ARCULATTERVEZÉS

Az arculat kialakításának alapköve a logó megtervezése. A logó grafikai motívum, többet jelent, mint egy embléma. Informál, egyfajta vizuális képet, minőséget közvetít, képviseli a cég, vállalat értékeit. A megfelelően megtervezett logó jellemzője, hogy könnyen megjegyezhető és kitűnően alkalmazható a különböző felhasználási területeken, felületeken. A logóterveket szolgáltatásához és cégfilozófiájához maximálisan igazítjuk, az átbeszélt ötlet alapján. A hatékony kommunikáció és az egységes megjelenés előre, jól megtervezett arculattal érhető el. Az arculatot a logóhoz, a célcsoporthoz, a cég filozófiájához, profiljához igazítjuk. A tudatosan kidolgozott arculat egységességet, bizalmat és erőt sugároz, ezzel növelve a cég értékét. A folyamatban lévő arculatterveket kitűnő háttérrel látjuk el. Brandépítés során szem előtt tartjuk, hogy a potenciális vevő tudatalattijára hassunk: egy adott termékhez vagy szolgáltatáshoz hozzárendelünk stílusokat, érzelmeket, jellemzőket, gondolatokat, hogy az hívogatóvá, barátságossá váljon mindenki számára. Mindezek kialakításához elsősorban márkastratégiát kell kidolgozni, mely kiemeli a brandet a tömegből: ki kell jelölni a helyét a konkurencia között, meghatározni és kiválogatni azon tulajdonságokat, értékeket, melyeket a márkán keresztül közvetíteni szeretnénk.

Fel